duminică, 6 octombrie 2019

Draga mea...femeie de astazi!

In mai putin de o luna implinesc 30 de ani, nu stiu cum e la restul dar la mine e mult mai tare decat m-am asteptat! Imi dau seama ca nu am mai scris de o vesnicie...dar imi dau seama si de ce... M-am cunoscut, m-am iubit, m-am urat, m-am contrazis (in gand sau cu voce tare), am dus lupte (interioare , ca nu ne mai ataca turcii sau tatarii)... M-am comparat (aici a fost tragic....jalea aia mare) m-am certat cu mine ca imi doream sa fiu tot ceea ce eu nu eram de fapt. Sincer...am avut perioade care m-au marcat in adolescență, la liceu.....fete binevoitoare, care mereu aveau ceva de zis la adresa mea, si care se considerau cu MUUULT peste inteligența mea....si pe mine ma considerau cumva doar drăguță.... ce sa zic, am zambit cand cu toată inteligența lor imi scanau produsele la casa la supermarket. A fost draguț, trebuie sa recunosc! Aveam nevoie de atat de multe validari din partea oamenilor din jurul meu, desi eu credeam ca sunt foarte stapana pe mine, pe situatii...si imi era uneori frica...de ce vor spune ceilalti, de ce voi crede eu despre mine! Multe dintre ranile cu care am venit din copilaria mica, au fost vindecate cu răbdare...si cu mult efort, multe dintre ranile pe care le redecopeream in adolescență si chiar mai tarziu...nu imi dadeau voie sa fiu fericita. Dar...la un moment dat...interiorul meu a strigat atat de tare ca este nefericit incat l-am auzit....m-am oprit...l-am ascultat!imi aduc aminte ca se intampla cumva după prima ora de yoga....si cred ca atunci a fost prima oara cand am respirat constient din viata mea. Si de atunci....am inceput sa citesc, să descopar...sa incerc diverse terapii și.... sa ma izbesc la fel de puternic de vocile care imi spun ca sunt prea mica...sau prea puțin...dar astazi nevoie mea de validare nu mai exista! Vreau sa subliniez importanța colosală a omenilor care te insoțesc, vreau sa subliniez importanța pe care o are intuiția...! Si este important sa ai curaj sa pleci de acolo de unde simti ca nu mai ai nimic de facut/invățat/iubit/descoperit. La fel de important este sa ai curajul să ceri ajutor....si sa ai curajul să te dezvelești de toate versiunile pe care le-ai creat de dragul societății. Versiunea ta cea mai minunata este aceea autentica! Pentru aceasta versiune te vei iubi și te vei simți iubit! Multumește, apreciează și cere indrumare....ea va veni daca esti atent! #atenție

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu