miercuri, 25 iulie 2012

Tot!

Prea multa lumina nu iti place, iti place mai mult la intuneric in soapta. Ma zgarii, imi musti buzele, asa ca sa ma doara, fara sa inteleg daca pentru tine e mai mult sex sau dragoste..Dupa te imbraci, pleci ,plangi, nu stii sa imi zici cand vii inapoi, dispari si odata la 4 luni te intorci. Esti nebun dupa mine cum sunt si eu dupa tine. Rezisti, nu ma obosesti, sunt mereu in gandul tau! Stralucesti, nu te stingi,ne zgariem ca sa nu se duca semnele...esti ca ploaia,rece ca o furtuna de emotii care cand trece...Fulger.Tunet. A trecut asa putin si sunt deja singura..Ai sa te intorci, pun pariu ca ai sa te intorci, dar de data asta nu te las sa pleci, te tin strans la pieptul meu si te sarut, te zgarii, iti spun ca te iubesc, te protejez. Si te vreau,te iau..te simt cum innebunesti cand iti vorbesc in soapta, pe intuneric, caci doar eu stiu cat iti place..Spune-mi ca ma iubesti si ca de data asta nu dureaza numai pana maine. Ramai aici cu mine ca-s nebuna dupa tine! [Modà-Sono già solo]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu