miercuri, 12 septembrie 2012

12.09.2012.

azi, miercuri,repet 12.09.2012, la indemnul colegei mele de birou care m-a abordat gen: care era visul tau cand o sa fi mare?(nu ca n-as fi mare) eu: sa fiu directoare de banca? ea: pai ce ar fi sa faci ceva in privinta asta? si dau fuguta pe google unde mai pot sa ma inscriu si m-am inscris din nou la facultate, si iaca asa o sa fiu din nouu studenta, mai batrana un pic ce-i drept:) e si de aici incepe momentu' fac poze, scot adeverinta, diplome, etc ma emotionez ca asa sunt eu mai emotiva(bitches, i have feelings to:P) si ies cu fetele, povestim, ajung acasa, si cei patru pereti poate m-ar asculta ei ce am eu de zis (doar ei nu si vecinii) si realizez ca eu sunt singura!adica stiam dar mi-am inabusit acest gand in momentul cand ti-am zis sa faci check-out din viata mea si mi-ai predat cheia:)) no nu-i nimic, trece si asta, ma asez la pian si in sfarsit imi iese partea aia la care ma chinui de o saptamana, si iar ma entuziasmez ca un copil de 5 ani la un topitop, si cui ii povestesc?? buuun ma duc la frigider si frigideru' plin. adica sa ne intelegem am fost la cumparaturi nu gentute, rochite, si pantofi, cumparaturi dinastea domestice.(chiar si urda si rosii (cariiiiiina cand citesti nu saliva pe tastatura ca stiu ca adori acest meniu) dar ideea e, eu tot singura mananc? si ma asez la laptop si scriu in tarlaua mea in care mi se permite, ca azi 12.09.2012 viitoarea din nou studenta cu frigiderul plin a realizat ca are nevoie de oameni, si ca nu poate totul singura! P.s. .... m-am razgandit fara P.s. de data asta:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu